Ga naar de hoofdinhoud

Denk mee over toegankelijkheid

De Inwonersgroep Toegankelijkheid helpt om de gemeente Nijkerk voor iedereen goed bereikbaar en bruikbaar te maken. Het gaat om straten, gebouwen, de openbare ruimte, diensten en informatie. Bijvoorbeeld: paaltjes op straat waar u met een rolstoel niet langs kunt. Of een website met teksten die moeilijk te begrijpen zijn. Of plekken waar u zich niet welkom voelt.

We zoeken inwoners die hun ideeën of ervaringen met ons willen delen.

De inwonersgroep:

  • praat met de gemeente over toegankelijkheid;
  • deelt ervaringen van inwoners;
  • geeft advies en verbetervoorstellen;
  • zorgt voor meer bewustwording.

nog 4 weken

Fases

Overzicht van de fases
Fase 1: Meld je aan voor de Inwonersgroep Toegankelijkheid!
Meld je aan voor de Inwonersgroep Toegankelijkheid!
Fase 2: De Inwonersgroep Toegankelijkheid gaat van start!
De Inwonersgroep Toegankelijkheid gaat van start!
Fase 3: De Inwonersgroep Toegankelijkheid blijft bij elkaar komen. Doe je mee?
De Inwonersgroep Toegankelijkheid blijft bij elkaar komen. Doe je mee?
Fase 4: Wat is er het afgelopen jaar verbeterd?
Wat is er het afgelopen jaar verbeterd?
Fase 5: De Inwonersgroep Toegankelijkheid blijft actief. Doe je mee?
De Inwonersgroep Toegankelijkheid blijft actief. Doe je mee?

De Inwonersgroep Toegankelijkheid gaat van start!

13 juli 2026 22:00 - 27 juli 2026 21:59

De Inwonersgroep Toegankelijkheid komt voor het eerst bij elkaar. We maken kennis en praten over wat toegankelijkheid betekent. Samen bespreken we wat goed gaat en wat beter kan.