
Denk mee over toegankelijkheid
De Inwonersgroep Toegankelijkheid helpt om de gemeente Nijkerk voor iedereen goed bereikbaar en bruikbaar te maken. Het gaat om straten, gebouwen, de openbare ruimte, diensten en informatie. Bijvoorbeeld: paaltjes op straat waar u met een rolstoel niet langs kunt. Of een website met teksten die moeilijk te begrijpen zijn. Of plekken waar u zich niet welkom voelt.
We zoeken inwoners die hun ideeën of ervaringen met ons willen delen.
De inwonersgroep:
- praat met de gemeente over toegankelijkheid;
- deelt ervaringen van inwoners;
- geeft advies en verbetervoorstellen;
- zorgt voor meer bewustwording.
nog 4 weken
Fases
Overzicht van de fases
Fase 1: Meld je aan voor de Inwonersgroep Toegankelijkheid!
Meld je aan voor de Inwonersgroep Toegankelijkheid!
Fase 2: De Inwonersgroep Toegankelijkheid gaat van start!
De Inwonersgroep Toegankelijkheid gaat van start!
Fase 3: De Inwonersgroep Toegankelijkheid blijft bij elkaar komen. Doe je mee?
De Inwonersgroep Toegankelijkheid blijft bij elkaar komen. Doe je mee?
Fase 4: Wat is er het afgelopen jaar verbeterd?
Wat is er het afgelopen jaar verbeterd?
Fase 5: De Inwonersgroep Toegankelijkheid blijft actief. Doe je mee?
De Inwonersgroep Toegankelijkheid blijft actief. Doe je mee?
De Inwonersgroep Toegankelijkheid blijft bij elkaar komen. Doe je mee?
1 augustus 2026 22:00 - 31 mei 2027 21:59
De Inwonersgroep Toegankelijkheid blijft regelmatig samenkomen om te praten over toegankelijkheid. De groep bespreekt nieuwe ideeën, ervaringen en knelpunten.

Wil je ook meedenken?
nog geen aanmeldingenWil je je aanmelden? Druk dan op de knop hieronder. Dan krijg je binnen een week een reactie.
