
Denk mee over toegankelijkheid
De Inwonersgroep Toegankelijkheid helpt om de gemeente Nijkerk voor iedereen goed bereikbaar en bruikbaar te maken. Het gaat om straten, gebouwen, de openbare ruimte, diensten en informatie. Bijvoorbeeld: paaltjes op straat waar u met een rolstoel niet langs kunt. Of een website met teksten die moeilijk te begrijpen zijn. Of plekken waar u zich niet welkom voelt.
We zoeken inwoners die hun ideeën of ervaringen met ons willen delen.
De inwonersgroep:
- praat met de gemeente over toegankelijkheid;
- deelt ervaringen van inwoners;
- geeft advies en verbetervoorstellen;
- zorgt voor meer bewustwording.
nog 4 weken
Fases
Wat is er het afgelopen jaar verbeterd?
De gemeente laat zien wat we samen bespreken over toegankelijkheid én wat ermee gebeurt. Dat doen we in elk geval op deze website. We delen concrete voorbeelden van veranderingen die zijn doorgevoerd, zodat je ziet wat jouw inbreng oplevert. Zo weet iedereen wat de inbreng van inwoners oplevert.
