Ga naar de hoofdinhoud

Denk mee over toegankelijkheid

De Inwonersgroep Toegankelijkheid helpt om de gemeente Nijkerk voor iedereen goed bereikbaar en bruikbaar te maken. Het gaat om straten, gebouwen, de openbare ruimte, diensten en informatie. Bijvoorbeeld: paaltjes op straat waar u met een rolstoel niet langs kunt. Of een website met teksten die moeilijk te begrijpen zijn. Of plekken waar u zich niet welkom voelt.

We zoeken inwoners die hun ideeën of ervaringen met ons willen delen.

De inwonersgroep:

  • praat met de gemeente over toegankelijkheid;
  • deelt ervaringen van inwoners;
  • geeft advies en verbetervoorstellen;
  • zorgt voor meer bewustwording.

nog 4 weken

Fases

Overzicht van de fases
Fase 1: Meld je aan voor de Inwonersgroep Toegankelijkheid!
Meld je aan voor de Inwonersgroep Toegankelijkheid!
Fase 2: De Inwonersgroep Toegankelijkheid gaat van start!
De Inwonersgroep Toegankelijkheid gaat van start!
Fase 3: De Inwonersgroep Toegankelijkheid blijft bij elkaar komen. Doe je mee?
De Inwonersgroep Toegankelijkheid blijft bij elkaar komen. Doe je mee?
Fase 4: Wat is er het afgelopen jaar verbeterd?
Wat is er het afgelopen jaar verbeterd?
Fase 5: De Inwonersgroep Toegankelijkheid blijft actief. Doe je mee?
De Inwonersgroep Toegankelijkheid blijft actief. Doe je mee?

De Inwonersgroep Toegankelijkheid blijft actief. Doe je mee?

28 juni 2027 22:00 - 30 november 2027 22:59

De Inwonersgroep Toegankelijkheid blijft ideeën bedenken voor het verbeteren van de toegankelijkheid. De groep blijft vier keer per jaar samenkomen.

Lijkt dit je leuk?

1 aanmelding

Geef je dan vooral op om mee te denken over toegankelijkheid. Druk op de knop hieronder. Dan krijg je binnen een week een reactie.